ΠΗΡΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ


Ένα πραγματικά απίστευτο γεγονός συνέβη πριν περίπου 4 χρόνια στο γραφείο της Σπάρτης.
Πελάτης Καθηγητής Ακαδημίας ζήτησε τα κλειδιά για να μετρήσει την κουζίνα σε διαμέρισμα που είχε δώσει προκαταβολή με προσύμφωνο και το οποίο άνηκε στην Εμπορική Τράπεζα.
(Τότε εγώ εκπροσωπούσα κατά αποκλειστικότητα τα ακίνητα της Εμπορικής Τράπεζας στο Νομό Λακωνίας).
Ωστόσο παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μου δεν επέστρεφε τα κλειδιά στο γραφείο.
-Σας παρακαλώ χρειάζομαι τα κλειδιά στο γραφείο.
Απαντήσεις:
-Ξέρετε θα έρθω τότε στη Σπάρτη.
-Δεν μπορώ σήμερα.
-Κάνει ζέστη που να τρέχω...
-Ωχ μωρέ πάλι το ξέχασα...κτλ
Έτσι πέρασαν 2 μήνες και κατεβαίνουν ξαφνικά μηχανικοί της Τράπεζας από την Αθήνα να μετρήσουν το ακίνητο.
Έπρεπε να βρω άμεση λύση με κλειδαρά.
Φωνάζω τον κλειδαρά ο οποίος άνοιξε το διαμέρισμα με τα χίλια ζόρια και αφού πήρα τηλέφωνο τον διευθυντή της Εμπορικής Τράπεζας στη Σπάρτη.
Τι να δούμε μέσα; Ο άνθρωπος είχε κάνει κανονική εγκατάσταση...σπαστό κρεβάτι, προσωπικά είδη, τηλεόραση με τραβηγμένο καλώδιο ρεύματος από το επάνω όροφο και φυσικά κουζίνα και ψυγείο αμπαλαρισμένα.
Ο κλειδαράς ήθελε να φέρει την αστυνομία και εγώ είχα γίνει πύραυλος.
Τον παίρνω τηλέφωνο έξαλλος και του λέω;
-Είστε καθηγητής της Αστυνομίας;
-Ναι,  μου λέει.
-Είστε καθηγητής της Αστυνομίας! Ρε άνθρωπε είσαι 70 χρονών άνθρωπος, αν πάθαινες
 κάτι στο διαμέρισμα εμένα θα τρέχανε όλοι.
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΛΑΤΗ. ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΙ ΠΑΡΕΧΕΙ Η GRAD ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗ ΠΑΡΑΜΕΣΙΤΕΙΑ

Οι «χρυσές βίζες» αποτελούν κίνητρο για τους ξένους επενδυτές που θέλουν να μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά